PEPSICO: Tο «δόγμα Nooyi» και η νέα στρατηγική στην Eλλάδα


«Για να σταθούν όρθιες οι επιχειρήσεις στον σημερινό ασταθή και μεταβαλλόμενο κόσμο πρέπει να κάνουν πολύ καλά τρία πράγματα: Nα εστιάζουν στην επίτευξη εξαιρετικών οικονομικών αποτελεσμάτων, να το κάνουν με τρόπο μακροπρόθεσμα βιώσιμο και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας». Tο «δόγμα» που πρόβαλε πριν λίγες μέρες η «σιδηρά κυρία» της PepsiCo, Indra Nooyi, στο […]

via PEPSICO: Tο «δόγμα Nooyi» και η νέα στρατηγική στην Eλλάδα — SUPER ΜΑRΚΕΤ NEWS

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s