Με «ψαλιδισμένη» ρευστότητα και ζημιές τα σούπερ μάρκετ


Πιέσεις στη ρευστότητα και εν γένει μια «αναδόμηση» του παθητικού ήταν ο αντίκτυπος του 2015 σε 44 επιχειρήσεις του κλάδου των σούπερ μάρκετ, οι οποίες ωστόσο κατάφεραν να συγκρατήσουν τις πωλήσεις τους και την κερδοφορία τους, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της φετινής έκδοσης «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2016» της Boussias Communications.

via Με «ψαλιδισμένη» ρευστότητα και ζημιές τα σούπερ μάρκετ — SUPER ΜΑRΚΕΤ NEWS

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s